sobota, 28 lutego 2015

BOOM :D

Cześć ;-)  Co u was słychać? Mnie jeszcze trzyma grypa ale postanowiłam zrobić parę zdjęć ;-) Dzisiaj oryginalniej ponieważ postanowiłam nie robić jak do tej pory zwykłych pozowanych zdjęć tylko wykorzystałam otoczenie ;-) Pobawiłam się akcjami kolorystycznymi w programie i niektóre zdjęcia zrobiłam czarno białe.  Połączyłam biała bluzę z panterkowymi alladynkami, czyli idealny luźny zestaw na codzień.

















Bluza - Sinsay 
Alladynki - H&M
Buty - No name
Naszyjnik - Cropp 

5 komentarzy:

  1. zakochałam się w spodniach i butach, wyglądasz fenomenalnie!!
    <3


    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super look:)
    zapraszam do mnie
    http://sylvuska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne masz te oczyska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe spodnie. Nie myslałaś żeby połączyć je z czarnymi szpilkami i jakąś elegencką bluzeczką?

    OdpowiedzUsuń