czwartek, 10 września 2015

Gold and Silver

Cześć ;-) Na dworze juz czuć jesień, jak ja nie lubię takiej pogody. Jestem z tych co tylko 25+ stopni, najlepiej jeszcze morze, plaża... ;-) Ehhhh rozmarzyłam się :-p Dzisiaj stylówka sportowa, połączenie rzeczy których się ze sobą nie łączy czyli dodatków srebnych i złotych. Ale mi się to zestawienie bardzo podoba;-). Bluza jest orginalna i ciepła, pochodzi ze sklepu ROMWE. W butach jestem zakochana tylko troszkę mnie obcieraja :-) Znowu dostałam zaproszenie na Fashion Week do Berlina ale chyba sie nie wybiore... powód? Poprostu nie i tyle, brak konkretnego powodu ;-) Jedyna rzecz jaka teraz mi pochłania wolny czas to nauka angielskiego  i w parcy jak mam chwilkę wolnego ;-) Miłego oglądania;* Wszystko podlinkowane na dole ;-)
















Bluza - KLIK
Spodnie - No name
Buty - Stradivarius
Torebka - Katherine.pl

5 komentarzy:

  1. Ja też jestem z cieplaków, i najchętniej dla mnie +30 all day all night, no ale cóż trzeba przetrwać te zimne dni. Super wyglądasz, a bluza jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu srebra i złota się nie łączy ? Ja również uważam że to fajne połączenie. Bluza bardzo mi się podoba, do tych spodni z dziurami , idealna ;)
    http://whipseryourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluza jest naprawde rewelacyjna i ta torebka super!
    Calosc idealna na wyjscie w miasto a intensywne kolorki napewno dodadza energii zwlaszcza teraz
    Blog: nosferatulife.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń