piątek, 12 czerwca 2015

**Haul Zakupowy CZERWIEC 2015 ** + LISTA ŻYCZEŃ

Cześć, witajcie w nowym poscie! ! ;-) Dzisiaj kolejny haul zakupowy i moja lista życzeń na lato. Na filmiku jestem słabo widoczna ponieważ źle ustawiłam ostrość, ale przynajmniej produkty które pokazuje są wyostrzone ;-)  Dla ogladających filmik rada, aby ustawili sobie najwyższą ostrość z HD. Ubrania ktore zobaczycie pod filmikiem, pochodzą ze sklepu DRESSLINK. Mają tanie i piękne damske bluzki, spodenki, buty, torebki, np.sukienki już od 15 zł! ;-) Ceny sa w dolarach ale łatwo je przecież przeliczyć ;-) Zapraszam do oglądania ;-) Jeśli chcecie informacje o jakimś produkcie ze zdjęć lub poprostu zobaczyć co ten sklep oferuje to klikajcie albo tu KLIK. Albo pod zdjęciem w napis KLIK
PS; Przeprazsam za jąkanie się w filmiku, ale dawno nie nagrywałam ;-)





                                                      LISTA ZYCZEŃ NA LATO 2015



























































1 komentarz:

  1. Ciekawy filmik, przyjemnie się Ciebie oglada. :) Ślicznie dopasowałaś baskinkę z naszyjnikiem, ladnie Ci w różu, ja też często wybieram ten kolor. Zazdroszę jeansowej sukienki i bransoletki z różami, sama bym takie chciała. Czekam na stylizację w białym kombinezonie. ;) Pozdrawiam, Kamila

    OdpowiedzUsuń